Zarządzania zadaniami
Obsługa / Serwis
Ważne jest, aby mieć dobre narzędzie w postaci oprogramowania do organizacji prac obsługowych i serwisowych. Directo doskonale nadaje się dla firm instalujących i obsługujący sprzęt lub maszyny. Directo wykorzystywane jest w tym celu na przykład przez firmy zajmujące się serwisem i naprawą samochodów.
Główne opcje obsługi/serwisu to:
- Rejestracja problemów klienta, naprawy lub potrzeby obsługi
- Rezerwacja czasów i pracowników w kalendarzu
- Zlecenia pracy dla wykonawców
- Osoba wykonująca oznacza po zakończeniu pracy czas i koszty materiałów, za które klientowi wystawiany jest rachunek lub podlega gwarancji
- Regularna okresowa obsługa urządzeń i monitorowanie prac
- Historia prac wykonanych przy konkretnym urządzeniu lub maszynie, użytych materiałów i historii części zamiennych
◆
Kalendarz
Kalendarz daje dobry przegląd zarejestrowanych prac i pomaga w planowaniu działań. Opcje kalendarza są najczęściej wykorzystywane w firmach świadczących usługi serwisowe lub obsługę techniczną.
- Dobre zrozumienie planowanych prac pracowników według godzin, dni i tygodni
- Przegląd planowanego użytkowania pomieszczeń lub urządzeń oraz dostępnych terminów
- Szczegóły planowanych prac widoczne są już w widoku kalendarza
- Wydarzenia kalendarza można łatwo przenosić na inne czasy lub do innego wykonawcy
◆
Załączniki
Aby zachować oryginalne dokumenty i pliki, można dołączyć załączniki do wszystkich dokumentów. Mogą to być zarówno oryginalne dokumenty przesłane e-mailem, takie jak pliki PDF faktur zakupu, jak i dodatkowe dokumenty, takie jak akty.
- Załączone dokumenty są powiązane z określonym dokumentem w systemie Directo, co sprawia, że są łatwo i szybko dostępne.
- Załączniki są widoczne na ekranie obok lub pod dokumentem, co ułatwia wprowadzanie danych lub ich kontrolę.
- Załączniki są bezpiecznie przechowywane i systematycznie archiwizowane w systemie Directo.
- Załączniki można wysyłać do Directo za pomocą poczty e-mail lub z programu Outlook.
- Przy bardzo dużej ilości załączników istnieje możliwość przechowywania ich w Google Drive lub Sharepoint a są one widoczne i dostępne w systemie Directo.
◆