fbpx

Sprzedaż

Sprzedaż

Fakturowanie

Jako oprogramowanie do zarządzania sprzedażą, Directo umożliwia klientowi wysyłanie faktur zarówno pocztą elektroniczną, jak i w formie e-faktur. Faktury w Directo można tworzyć różnymi sposobami, w zależności od specyfiki działalności firmy i procesów pracy. Główne możliwości tworzenia faktur obejmują:

  • dla klientów na podstawie zamówionych towarów
  • masowe tworzenie regularnych faktur o stałej sumie
  • faktury za godzinę pracy lub ilość wykonanej pracy
  • faktury zbiorcze
  • faktury zaliczkowe

W oprogramowaniu Directo istnieją szerokie możliwości projektowania faktur, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i życzeń klienta.


Oprogramowanie CRM

CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem, obejmuje różne działania i potrzeby informacyjne w firmach o różnych dziedzinach. W przypadku oprogramowania CRM najczęściej zakłada się narzędzie do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami.

Główne możliwości zarządzania relacjami z klientem w Directo to:

  • Wyczerpująca baza danych klientów z możliwością definiowania dodatkowych informacji
  • Baza danych osób kontaktowych
  • Klasyfikacja klientów na podstawie różnych cech
  • Baza danych spotkań i wydarzeń z kalendarzem
  • Raportowanie działań klientów, począwszy od pierwszego kontaktu aż po wystawione faktury i zwyczaje płatnicze
  • Szczegółowy przegląd ofert, zamówień i faktur dla klientów
  • Budżety sprzedażowe według produktów, klientów, sprzedawców
  • Porównanie budżetów sprzedażowych z danymi rzeczywistymi
  • Opłacalność klienta
  • Wysyłanie przypomnień
  • Prawdopodobieństwo realizacji ofert, konkurencja, informacje o ofertach konkurencji
  • Szczegółowe raporty sprzedażowe według klientów, artykułów, sprzedawców, itp.
  • Raporty sprzedażowe, które można kliknąć, aby uzyskać bardziej szczegółowe dane, aż do pierwotnych danych, dodatkowo w formie graficznej