Sprzedaż
Fakturowanie
Jako oprogramowanie do zarządzania sprzedażą, Directo umożliwia klientowi wysyłanie faktur zarówno pocztą elektroniczną, jak i w formie e-faktur.
Faktury w Directo można tworzyć różnymi sposobami, w zależności od specyfiki działalności firmy i procesów pracy. Główne możliwości tworzenia faktur obejmują:
- dla klientów na podstawie zamówionych towarów
- masowe tworzenie regularnych faktur o stałej sumie
- faktury za godzinę pracy lub ilość wykonanej pracy
- faktury zbiorcze
- faktury zaliczkowe
W oprogramowaniu Directo istnieją szerokie możliwości projektowania faktur, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i życzeń klienta.
◆
Oprogramowanie CRM
CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem, obejmuje różne działania i potrzeby informacyjne w firmach o różnych dziedzinach. W przypadku oprogramowania CRM najczęściej zakłada się narzędzie do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami.
Główne możliwości zarządzania relacjami z klientem w Directo to:
- Wyczerpująca baza danych klientów z możliwością definiowania dodatkowych informacji
- Baza danych osób kontaktowych
- Klasyfikacja klientów na podstawie różnych cech
- Baza danych spotkań i wydarzeń z kalendarzem
- Raportowanie działań klientów, począwszy od pierwszego kontaktu aż po wystawione faktury i zwyczaje płatnicze
- Szczegółowy przegląd ofert, zamówień i faktur dla klientów
- Budżety sprzedażowe według produktów, klientów, sprzedawców
- Porównanie budżetów sprzedażowych z danymi rzeczywistymi
- Opłacalność klienta
- Wysyłanie przypomnień
- Prawdopodobieństwo realizacji ofert, konkurencja, informacje o ofertach konkurencji
- Szczegółowe raporty sprzedażowe według klientów, artykułów, sprzedawców, itp.
- Raporty sprzedażowe, które można kliknąć, aby uzyskać bardziej szczegółowe dane, aż do pierwotnych danych, dodatkowo w formie graficznej
◆